سرخط خبرها

آشفته: در فینال حق به حق‌دار می‌رسد |همه از جان برای باریج اسانس مایه گذاشتیم

  • کد خبر: ۹۹۳۶۶
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
آشفته: در فینال حق به حق‌دار می‌رسد |همه از جان برای باریج اسانس مایه گذاشتیم
منا آشفته عنوان امتیازآورترین بازیکن سومین جدال تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و باریج اسانس کاشان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان را به دست آورد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دومین دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و باریج اسانس کاشان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال زنان، کاشان با شکست ذوب‌آهن اصفهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافت و حریف سایپا شد.
منا آشفته از تیم باریج اسانس کاشان با کسب ۱۸ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم ذوب‌آهن نیز اسما سعیدی با ۶ امتیاز، بهترین بازیکن بود.
منا آشفته بازیکن باریج‌اسانس کاشان با تاکید بر رقابت نزدیک دو تیم باریج‌اسانس کاشان و ذوب‌آهن اصفهان از سه بازی مرحله نیمه‌نهایی گفت: از ابتدا با برنامه‌ریزی دقیق وارد میدان شدیم. در بازی اول پلی‌آف یکسری اشتباهات فردی داشتیم، ولی در بازی دوم و سوم موفق به جبران اشتباهات شدیم و نمایش کامل‌تری داشتیم.
او که امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم و سوم دیدار با ذوب‌آهن شد، در تشریح عملکردش گفت: نه‌تن‌ها من بلکه همه بازیکنان چه آن‌هایی که در زمین مسابقه حضور دارند و چه آن‌ها که در کنار زمین هستند، هم در تمرینات و هم در جریان مسابقه از جان و دل برای تیم مایه می‌گذاریم. وقت‌مان ارزشمند است و برای رسیدن به اینجا زحمات زیادی را متحمل شده‌ایم.
آشفته در واکنش به نتیجه احتمالی فینال گفت: حق به حق‌دار می‌رسد و انشااله تیم باریج‌اسانس کاشان روی سکوی قهرمانی خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->